Campagneleidersdebat Provinciale Statenverkiezingen

Bezuidenhoutseweg 67
2594 AC, Den Haag

Omschrijving

Stichting Machiavelli verzorgt de ochtend na de verkiezingen traditiegetrouw het campagneleidersdebat waarin wordt teruggeblikt op de campagne. Het bestuur van Stichting Machiavelli nodigt u van harte uit dit debat in Perscentrum Nieuwspoort bij te wonen op donderdag 16 maart, vanaf 9.30 uur (inloop vanaf 9.00 uur).

De ochtend na alle hectiek van de verkiezingsavond, blikken de partijstrategen terug. Zij gaan o.l.v.  Fons Lambie (RTL Nieuws) in op de hoogte- en dieptepunten van de campagne. Wat was de strategie? Waren er overeenkomsten tussen de campagnes? En wat zijn de lessen voor volgende campagnes?

Mocht u fysiek bij het debat aanwezig willen zijn, dan kunt u zich hier aanmelden. Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen en u ook aan te melden op bezoekers.nieuwspoort.nl