Campagneleidersdebat Europese Parlementsverkiezingen

Datum/Tijd
07 juni 2024

Omschrijving

Stichting Machiavelli verzorgt de ochtend na de verkiezingen traditiegetrouw het campagneleidersdebat waarin wordt teruggeblikt op de campagne. Het bestuur van Stichting Machiavelli nodigt u van harte uit dit debat in Perscentrum Nieuwspoort bij te wonen op vrijdag 7 juni, van 9:30 tot 10:30 (inloop vanaf 9.00 uur).

De ochtend na de verkiezingen gaan de partijstrategen o.l.v. Fons Lambie (RTL Nieuws) en Remco Meijer (Volkskrant) in op de hoogte- en dieptepunten van de afgelopen campagne en duiden waar mogelijk de eerste (exit-) polls. Wat was de strategie? Waren er overeenkomsten tussen de campagnes? En wat zijn de lessen voor volgende campagnes?

Mocht u bij het debat aanwezig willen zijn, dan kunt u zich onderstaand aanmelden. Eventueel is het debat ook live te volgen via het YouTube-kanaal van Nieuwspoort en NPO Politiek. Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen en u ook aan te melden op bezoekers.nieuwspoort.nl.